Retningslinjer og vilkår Sol Medlem

1. Kjøp av støttemedlemskap
Når du kjøper støttemedlemskap i Sol blir du abonnent til du eventuelt velger å si opp. Abonnementet er personlig, med mindre du kjøper abonnementet som gave. Du får en aID-bruker som du kan logge inn med for tilgang til tjenester som krever innlogging. Løpende abonnement kan sies opp når som helst, men senest 48 timer før perioden utløper. Du kan si opp dine abonnement ved henvendelse til kundeservice på e-post: kundeservice@sol.no

2. Priser
Alle priser er oppgitt i norske kroner og inkluderer mva. Vi gjør vårt beste for å oppgi korrekt og oppdatert informasjon på våre nettsider, men tar forbehold om at feil kan forekomme. Scandinavia Online AS forbeholder seg retten til å endre prisene på løpende abonnement når som helst med 14 dagers varsel. De nye prisene kunngjøres i produktet, på våre nettsider, eller per e-post og telefon. Du kan når som helst si opp abonnementet ved prisendringer. Enkelte abonnement tilbys til fordelaktige priser for eksisterende abonnenter, betinget av hvilke øvrige produkter og tjenester abonnenten har kjøpt fra Aller Media AS. Hvis du endrer ditt kundeforhold, kan grunnlaget for prisen du betaler bli endret. I dette tilfellet vil prisene bli justert automatisk og uten varsel ved neste forfall. Prisene vil bli justert i henhold til gjeldende prisliste, og slik at prisbetingelsene er i henhold til ditt oppdaterte kundeforhold.

3. Endring av produkter og tjenester
Scandinavia Online AS forbeholder seg retten til å endre eller terminere produktene og tjenestene og kombinasjoner av produkter og tjenester som tilbys, når som helst. Vi vil gi deg informasjon på e-post hvis endringene gjelder for dine produkter og tjenester.

4. Angrerett og retur
Angrerettloven gir deg rett til å angre på kjøp av et produkt ved å melde fra innen 14 dager etter at din bestilling er aktivert. Link til angrerettskjema finner du her. Angrerettloven gjelder kun ved forbrukerkjøp. Foretak har ikke angrerett.

5. Reklamasjon
Scandinavia Online AS vil sørge for å levere produktene i samsvar med spesifikasjonen som er oppgitt på Sol.no/medlem. Eventuelle tilbakebetalinger gjøres til det kortet du benyttet ved betaling for produktet.

6. Personvern
Når du kjøper støttemedlemskap hos Sol eller bruker våre nettsider vil vi samle inn personopplysninger om deg for å kunne gjennomføre kjøpet og levere det abonnementet du har kjøpt, og får å kunne sende deg gode tilbud i den utstrekning vi har lov til det etter gjeldende personvernregler. Se Aller Medias personvernerklæring for mer informasjon om hvordan Scandinavia Online AS og Aller Medias andre selskaper behandler dine personopplysninger.

7. Endring i vilkår
Vi vil kunne oppdatere våre vilkår fra tid til annen. Du vil alltid finne siste versjon på våre nettsider.

8. Kundeservice og kontaktinformasjon
For å få hjelp med spørsmål du har, anbefaler vi at du bruker vårt hjelpesenter - her finner du nyttige artikler om problemløsning, chat og øvrig kontaktinformasjon. Aller Media AS Organisasjonsnummer: 910 119 877 Adresse: Karvesvingen 1, 0579 OSLO Telefonnummer: 21 30 10 00

9. Lovvalg og verneting
Denne avtale reguleres av norsk rett. Partene skal forsøke å løse eventuelle tvister i minnelighet. Dersom dette ikke lykkes, kan kjøperen ta kontakt med Forbrukerrådet for mekling.